english

Facebook

FMS nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van al het Afrikadag nieuws?
Meld je nu aan voor de nieuwsbrief.

FAQ

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@afrikadag.nl. Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.

Inschrijven
Q: Ik kan mij niet inschrijven. Er is iets mis met het inschrijfformulier. Wat kan ik doen?
A: Dat kan aan de browser liggen. U kunt het best het inschrijfformulier via een andere browser opnieuw openen. Lukt dit nog steeds niet, dan kunt u een e-mail sturen naar info@afrikadag.nl.

Q: Kan ik mij voor 4 workshops inschrijven?
A: U kunt zich voor maximaal 3 workshops plus de opening inschrijven. Voor 4 workshops inschrijven is dus helaas niet mogelijk. Er is echter wel altijd plek genoeg in de Grote Zaal om de activiteit daar bij te wonen, behalve tijdens de opening. Tijdens de opening zit de Grote Zaal helemaal vol en krijgen alleen bezoekers die dit op hun ticket hebben staan toegang.

Q: Kan ik ook een kaart bestellen zonder internetbankieren?
A: Ja, u kunt kaarten bestellen zonder internetbankieren. Het is via de site mogelijk om een ticket te bestellen met een creditcard. Anders kunt u mailen naar info@afrikadag.nl.

Q: Krijg ik als donateur korting?
A: Als FMS donateur krijgt u 5 euro korting. Dit kunt u aangeven op het inschrijfformulier.

Tickets
Q: Ik heb een kaart gekregen en ik zie alleen maar rare tekentjes. Wat moet ik doen?
A: Dat kan aan de browser liggen. U kunt de kaart het best met een andere browser opnieuw openen. Als de kaart nu nog niet goed is kunt u een e-mail sturen naar info@afrikadag.nl.

Q: Ik kan het ticket niet downloaden. Wat kan ik doen?
A: Dat kan aan de browser liggen. U kunt het ticket in een andere browser opnieuw proberen te downloaden. Als u het ticket nog steeds niet kunt downloaden kunt u een e-mail sturen naar info@afrikadag.nl.

Q: Mijn betaling is afgeschreven, maar ik heb nog geen ticket ontvangen. Wat kan ik doen?
A: Het kan zijn dat de e-mail met het ticket bij uw spam terecht is gekomen. Als u het ticket hier ook niet kunt vinden kunt u mailen naar info@afrikadag.nl.

Q: Kan ik mijn ticket op mijn smartphone laten zien bij de entree?
A: Ja, u kunt uw geprinte ticket of het ticket op uw smartphone bij de entree laten zien.

Overig
Q: Is het eten op de Afrikadag gratis?
A: Op de Afrikadag wordt voor 10 euro een heerlijke Afrikaanse lunch voor u geserveerd. Een Afrikaanse maaltijd op de afterparty “Africa at Night” kost ook 10 euro.

Q: Is de Afrikadag rolstoeltoegankelijk?
A: Helaas zijn niet alle zalen van de Afrikadag rolstoeltoegankelijk. De Mauritszaal, Leslokaal 2 en Leslokaal 3 zijn helaas niet te bereiken in een rolstoel. Alle andere zalen wel, maar soms via een beetje lastige route. Er staan vrijwilligers klaar om u hierbij te helpen. Neemt u contact met ons op via info@afrikadag.nl, zodat wij kunnen regelen dat er voldoende vrijwilligers klaar staan.